Are you suffering from back and shoulder acne?






 Toto je určite jednotka v mojom zozname. Síce nemám rada umývanie tela mydlom, ale po používaní tohto mydla môj dekolt a chrbát bol na nerozoznanie. Toto mydielko obsahuje palmový a kokosový olej spolu s glycerínom, ktoré zadržuje v pokožke potrebnú vlhkosť. Takisto toto mydielko obsahuje bahno z Mŕtveho mora s cennými minerálmi, ktoré majú priaznivý vplyv na celý organizmus - zvyšujú ochrannú činnosť kože a majú regeneračné, protizápalové a upokojujúce účinky. Používala som ho namiesto sprchového gélu.


 

 Akné strašiak žien a mužov? 

    Nelichotivé "pupáčiky" trápia ženy aj mužov  v každom veku. Akné na pleciach a chrbte často neriešime. Niekomu to dokonca ani nevadí, ale takisto je veľa ľudí, ktorí nevedia ako si s týmto problémom poradiť. V tomto článku sa dočítate pár mojich overených rád, ktoré pomohli mne, alebo mojim priateľom. Tak poďme na to! :) 

1. Mydlo z Mŕtveho mora












                                                           2. Avokádový olej






Vždy som čítala milión článkov ako je dôležité hydratovať chrbát, celkovo celú pokožku. Keďže sa mi nechcelo často natierať chrbát, začali sa mi tvoriť vyrážky na chrbte. V článku ktorý som našla na internete bolo napísané aby som použila kokosový olej. Keďže kokosový olej mám veľmi rada, tak som neváhala a hneď som to vyskúšala.  Lenže môj pokus dopadol hrozne a akné sa ešte zhoršilo. Tak som skúsila avokádový olej, ktorý som si natrela na chrbát, nechala pôsobiť a potom sa osprchovala. Pokožka bola jemná a hebká. Po pár použitiach som videla, že mi vyrážky pomaly miznú. 



3. Raw Jablkový ocot 


Tento "recept" mi poradila moja babka. Je to naozaj skvelý trik ako sa zbaviť nepríjemných vyrážok na chrbte a pleciach. Jablkový ocot si nanesiem na vatový tampónik a prejdem si ním po chrbte a nechám pôsobiť cca 10 minút.  Jablkový ocot si aplikujem na chrbát pred sprchou, keďže ocot sám o sebe nemá dvakrát príjemnú vôňu.






Jablkový ocot by som neodporúčala pre citlivú pokožku! Pre citlivú pokožku by som odporúčala mydielko, alebo avokádovy olej. Samozrejme každý máme iný typ pleti, inú pokožku, preto treba vedieť akú alternatívu zvoliť. 

Dúfam, že som vám pomohla, prípadne vás inšpirovala. Aké metódy na akné používate vy ? Pomohli vám ? Budem rada, ak sa so svojimi skúsenosťami so mnou podelíte.

Komentáre

Obľúbené príspevky